SKRIVET: 2010-02-06, kl 00:17:33 | PUBLICERAT I: Dear diary

Träning och plugg




Idag vaknade jag runt 11-tiden, pluggade till 4, drog och tränade, kom hem runt 6-halv 7 och sen fortsatte jag plugga tills för en kvart sen för då va min deadline. Jag tror jag är nöjd. Jag har ju haft 4 veckor på mig att göra arbetet men började såklart idag. Har ju inte gjort en skrivuppsats på så länge så det var konstigt att ge sig in på det igen.
Nu väntar jag på att få se LOST och ett avsnitt av greys. Det vettigaste vore att lägga sig egentligen för jag börjar jobba 11 imorgon och bör va där kvart i för att räkna kassa och sånt, men jag är för nattuggla för att sova nu.

VET NI HUR LYCKLIG JAG ÄR FÖR ATT LOST ÄR TILLBAKA!? ♥


Leia ♥

Hoppas du har en bra dag :)



PUBLICERAT: 2010-02-07, 12:59:51 | URL: http://leiabloggar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: