SKRIVET: 2010-04-01, kl 12:30:12 | PUBLICERAT I: Dear diary

skärtorsdag

för 5 år sen..
.. gick jag sista terminen i 8a =)
.. bröt med min dåvarande pojkvän
.. var jag helt vilsen i mig själv och andra
.. paddlade jag med klassen och jag trodde det alltid skulle vara det värsta i mitt liv.
.. trodde att min dåvarande bästa vän alltid skulle vara min bästa vän.

för 3 år sen..
.. gick jag sista terminen i 1:a ring.
.. Trodde jag att det skulle fungera med M. och inte. drama
.. bråkade jag med min dåvarande bästa vän och insåg att folk växer ifrån varandra
.. lyssnade jag alltid på musik
.. drömde jag om att bli stor.

för 1 år sen..
.. gick jag min sista termin på gymnasiet.
.. längtade jag till studenten mer än någonsin.
.. ville jag flytta hemifrån
.. jobbade jag effektivt
.. slarvade jag med skolan

för 3 månader sen...
.. jobbade jag förmodligen
.. var jag ledsen för att fotboll inte sändes under julhelgen
.. trodde jag att jag hade kommit över Någon
.. ville jag flytta hemifrån
.. funderade jag inte mycket över framtiden.

för 1 månad sen..
.. jobbade jag flitigt
.. började på allvar med mina framtidsplaner
.. Nördade fotboll
.. Hatade snön mer än någonsin
.. började jag följa våra bästa år igen

igår..
.. hade en sjukt stressig dag på jobbet
.. kollade lägenheter
.. sökte jag till flera kurser på högskolan/univ.
.. rökte jag
.. ville jag sova med M.

idag..
.. ska jag jobba 15-20
.. ska jag kolla på serier
.. borde jag plugga.
.. vill jag sova ut hela dagen
.. åt jag godis till frukost

imorgon..
.. jobbar jag 9-18
.. Ska jag gymma om jag orkar
.. ska jag gå ut i tröja!!
.. skriva intressebrev till hyresvärdar
.. ska bli en bra dag..

om 1 år...
.. Bor jag i stockholm!! (SNÄLLA SNÄLLA)
.. vet jag vad jag vill plugga och kanske har börjat
.. har jag kommit över M.
.. har ett nytt jobb
.. Är jag 21



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: