SKRIVET: 2010-02-25, kl 13:38:24 | PUBLICERAT I: Dear diary

Ghosts

Long time no seeeeeeeeeeeeeeeee! jag har en ny systemkamera som är gryyym. Jag och den against the world. Och jag och Någon planerar en weekend i ett varmt land i sommar :) låter väl nice? Ja, allt är rätt nice faktiskt!

En skuuum grej som hände igår när jag stod vid kassan. Någon drog i min skjorta bakifrån (Helt säker på att det hände!!) medan jag pratade med en arbetskamrat som stod framför mig, vid kassan. och när det drog i min skjorta sa jag "Filip sluta!!" för filip, en annan arbetskamrat är busig! haha.. så fick jag inget svar, kollade bakom mig och ingen var där! Då berättade Violet (arbetskamraten som ja redan snackade med) att edt brukar låta som fan på morgonarna när hon står där i cigghyllan och en massa andra skumma grejer.
När jag fick gå ifrån kassan gick jag till omklädningsrummet för att ringa mamma en snabbis och fråga om jag ska handla, och då KNACKADE DET i rummet! det lät så jävla nära, och jag kollade runt överallt, ingen där. Sen gick jag till rastrummet och kollade i rökrummet för där finns det ingen isolering mot omklädningsrummet och det kan ju ha låtit där inne, men det var ingen där heller! Då trodde jag att jag skulle börja gråta och gick bara ut i butiken, mot säkerheten. fan vad rädd jag var.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: