SKRIVET: 2010-03-03, kl 13:19:56 | PUBLICERAT I: Dear diary

Find the reflection you see to be so damn unpretty




HEEEY!
jag vaknade runt 12-tiden nu och ligger kvaar i sängen!! ingen idé att plugga känner jag när jag ändå börjar 15:00 så jag ska bara duscha och sen dra. Jag måste verkligen duscha men ni vet nog hur det är när man ligger och vrider sig innan och tänker på hur kallt allt kommer va sen. bläää

och en grej till. jag förstår inte hur SD ens kan existera. Hur kan ett sånt parti finnas? Varje land har väl sina idioter men vafan, "folk" börjar ju lyssna på deras bullshit. Livsfarligt med folk som inte kan se när det LYSER dubbelmoral och lögnare, nej dom vill ha dom i riksdagen. Pinsamt.

im ooooouut



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: