SKRIVET: 2010-04-16, kl 06:59:45 | PUBLICERAT I: Dear diary

It's a beautiful day

Hej!
Jag vaknade halv 8 på topphumör. ni som känner mig vet att jag inte är världens morgonpiggaste men med några tips till er och som jag kan påminnas av så ska vi uthärda dessa morgonar!!! =)

- Ställ in dig kvällen innan på att morgondagen ska bli bra!
kroppen arbetarr med dig, inte emot, och om du inte ser fram emot dagen kommer du känna det tröttsamt att kliva upp ur sängen

- Lägg dig tidigt!

Ingen är superwoman. Lägg dig tidigt om du vill kliva upp tidigt, sent om du vill vakna sent.

- Din inställning!
åååhh vilken hemsk dag idag. 8-13 ska det jobbas. varför handlar folk så tidigt? jag ooorkar inte. jag vill sova och titta på tv och sova lite mer.
eller
8-13. närmare min lägenhet på mitt jobb med rätt så härliga kunder ;) jag vill inte sova, genom att sova får jag ingenting gjort.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: