SKRIVET: 2010-03-01, kl 23:52:07 | PUBLICERAT I: Dear diary

Chaite och plugg


jag igår kväll, helt osminkad och trött :)

Idag har jag varit så grymt duktig. Jag har gått på två mattelektioner. två!
imorn jobbar jag 10-19. Just shoot me!!! Har möte 2 timmar med chefen så det lär bli intressant haha!
ja, vad kan jag säga er? Snöstorm idag och jag var ute hela dagen. Jag borde plugga affärsjuridik nu men att sova låter mer spännande! godnatt & PUSS babies


Karl Axel Metkrok

Citerar vad du skrev på en annan blogg tidigare..



"Sen borde folk fatta att du inte håller på SD. Dom är ju emot att vi ska ha invandrare överhuvudtaget (så länge det inte gäller norge, finland och danmark) och på så sätt skulle du ju inte ens finnas här :P "



där har du HELT fel. Säger som jag brukar göra till okunniga personer VARE SIG dom är svenska eller invandrare. Vet man inte vad man snackar om är det bättre att helt och hållet strunta i att uttala sig. Tycker att du ska kika upp det där :D skit i att lyssna på vad andra säger och ta reda på fakta själv istället. På det sättet VET du att sakerna du uttalar dig om stämmer. Mvh



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: