SKRIVET: 2010-03-29, kl 17:03:36 | PUBLICERAT I: Dear diary

My old man's gotta problem. He lives with the bottle, that's just the way it is.

Hey. länge sen. myyycket länge sen. jag skriver när jag känner för det såklart och det har jag inte gjort på länge.
Så vad gör jag om dagarna. Jobbar mest, letar lägenhet resten av tiden när jag egentligen borde plugga sönder.
Livet är rätt ok. bara jag hittar lägenhet. Var i stockholm förra helgen. det var underbart. och mindre underbart. mest var det bra =) Såg arsenalmatchen på Olearys med mary och laila och det var grymt kul.
Grymt kul för arsenal spelade mot west ham och man hörde bara folket skrika av lycka och bua till arsenals fördel. När west ham fick straff hörde vi nån skrika "JAA!" och ALLA kollade bakåt och då står det  4 grabbar (som inte hittade plats) vid dörren och ser matchen därifrån. West missade straffen och alla Gunners jublade igen!! =)
På onsdag är det barca-arsenal. Jag är rädd men exalterad och LÄNGTAR!! In football i trust.

Träffade också en viss Någon den helgen och är helt förvirrad..



love, peace & harmony



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: