SKRIVET: 2010-02-04, kl 01:53:37 | PUBLICERAT I: Dear diary

Al-Jazeera

Ja, det här inlägget kommer du bara flabba åt om du är en äkta blatte.
Pappa somnade just med kontrollen kvar i handen så jag inte kan ändra, och vad är det som låter på vår feta 52 tums om inte skrikande män. En tappade just rösten. Ni anar inte hur kul det är att jämföra dessa "Diskussioner och debatter" med dom svenska. Här ser det ut som att dom kommer stabba varandra med pennorna och medan debattörerna halvsitter ner och skriker försöker programledaren lugna dom genom att överrösta dom (eller iaf försöka) och han står upp mellan dom och viftar med händerna hahahaha..
missförstå mig inte, al jazeera är grymt så länge det inte är några debatter. Jag fattar inte vad man kan snappa upp utav det för dom skriker ju i munnen på varandra. Jaaa jag vet att det handlar om liv och död, men varför ha en jävla debatt när man inte hör argumenten för att dom försöker överrösta varandra? Debattörerna sitter på varsin sida av ett lååångt bord. Jag kan inte låta bli att undra om bordet är långt för att dom inte ska döda varandra. Dom borde inte ens ha debatter. det funkar inte. ännu roligare när någon ringer in till nyheterna också. det slutar alltid med skrik och att nyhetssändningen bryter samtalet mitt i meningen. Tro inte för en sekund att jag överdriver för ni skulle bli förvånade. Det kanske är vårt temperament. Har märkt att alla människor som har sitt ursprung nära medelhavet har ett (eller många) snäpp högre temperament och lite högre ego. Ja, det inkluderar mig. haha varför ha en debatt om mord när dom under debatten dödar varandra? 

Lite irriterad kan man bli på svenska debattörer också, iiiiiis. Jag visar mer känslor när jag funderar på vad jag ska äta till lunch. Galet.

VS

Xena krigarprinsessan är på 3an, fan så mycket bättre. hon är iallafall sessig ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: